כך תתחילו למכור בחו"ל - דרך האינטרנט

מנוע הצמיחה של עסקים קטנים הוא בעולם כולו, ולא רק בצפון אמריקה ■ 6 המלצות שיישומן יגדיל את סיכויי ההצלחה מאת עופר שושן

עסקים קטנים ובינוניים מחפשים ללא הרף מנועי צמיחה אבל רק חלק קטן מהם הפנים את העובדה שהקהל הפוטנציאלי העצום שלהם נמצא מחוץ לישראל ואפילו מחוץ לארה"ב. אולם אחד החסמים החריפים לניצול מנוע צמיחה זה הוא החשש לפעול בעולם שנובע מהיעדר ידע ברור כיצד לחדור לשווקים גלובליים. הבשורה הטובה היא שהאפשרות של עסקים קטנים ובינוניים להציע מוצרים ושירותים ברחבי העולם באמצעות האינטרנט הופכת לקלה יותר. 

איך עושים זאת? כמה כללי אצבע יכולים לספק את התשובות - לחצו כאן להמלצות

 

עופר שושן הוא מייסד שותף ומנכ"ל סוכנות התרגום המקוונת One Hour Translation