קהל יעד של עסקים קטנים הוא לא בישראל - צאו מהראש הזה

קהל יעד של עסקים קטנים הוא לא בישראל - צאו מהראש הזה | One Hour Translation

כנס 'שיווק דיגיטלי' שקיים מדור 'עושים עסק' עסק הציג טיפים וכללים שיכולים לעזור לעסקים קטנים לפרוץ קדימה - לזירה הבינלאומית

אחד הנושאים המגבילים את צמיחתם של עסקים קטנים בחו"ל הוא החשש לפעול בעולם: "יזמים בישראל מפחדים למכור בעולם. לא מבינים את העוצמה של האינטרנט. אין דבר כזה היום פריפריה, או מזרח תיכון. זו כלכלה גלובלית" אמר ירון קאופמן, מייסד ומנהל השיווק של חברת Onehourtranslation המציעה שירותי תרגום באינטרנט בעשרות מדינות בעולם.

לכתבה המלאה בדהמרקר