שיווק בינלאומי כמנוע הצמיחה של העסק

שיווק בינלאומי כמנוע הצמיחה של העסק | One Hour Translation

שוקי-היעד המוכרים הם גם השווקים אליהם פונים מתחרי העסק, ומאותן הסיבות בדיוק.
השוק הזה איננו בהכרח שוק-היעד האופטימאלי של החברה, אלא שאנשי השיווק  שלך לעולם לא ידעו זאת, מכיוון שמחקר השווקים שלהם ממוקד בארצות קרובות מבחינה לשונית ותרבותית בלבד.
השיווק בשוקי-יעד דוברי אנגלית עשוי להתברר כיקר משמעותית.

ירון קאופמן,  סמנכ"ל שיווק ב - One Hour Translation  ישראל על שיווק בינלאומי

לקריאת הכתבה המלאה בפנינסולה